"Bu sahneyi bir yerlerden anımsıyorum..." Gucci 2019 İlkbahar/Yaz kampanyasını gördüğünüz an aklınızdan geçen ilk cümle olabilır bu. Sıkı bir Hollywood tutkunuysanız, özellikle 40'lı ve 50'li yılların müzikallerini yalayıp yuttuysanız işiniz daha da kolaylaşıyor. "Aaa bu sahneyi American in Paris'te görmüştüm. Bunu da The Band Wagon'dan hatırlıyorum. E Singin’ in the Rain de var!" diyorsunuz.
Görsel direktörlüğünü ve yönetmenliğini Glen Luchford'un üstlendiği kampanya Hollywood müzikallerinin altın çağını yaşadıkları dönemin yaratıcı, coşkulu ve eğlenceli ruhunu günümüze uyarlamaktansa, olduğu gibi yeniden canlandırıyor. Koleksiyonlarında çokça nostaljik referans kullanan Alessandro Michele için olması gereken bu tabii. Aksini düşünmek mümkün değil.
Michele'nin her zaman söylediği gibi yeniler kadar anılar da güzel. Başarılı kreatif direktör yüksek modanın ihtişamının sorgulanmaya başladığı bir dönemde - böyle güçlü bir çalışmayla - ne modanın, ne de yaratıcılığın şaşaasından bir şey kaybetmediğine dair önemli bir mesaj veriyor. Yetmiyor, bizleri görkemli bir şölene davet ediyor.
Devasa setler, görkemli performanslar, yetenekli dansçılar ve nefes kesen şovlar! Her şey, en ayrıntısına kadar eski Hollywood tadında. Bir an önce Great Gatsby romanındaki ışıltılı karakterler gibi hazırlanıp Gucci müzikalini en ön sıradan izlemek istiyorsunuz, çünkü Gucci kalın ve büyük harflerle "Şov zamanı!" diyor.
Aşağıda gördüğünüz üzere tıpkı dönemin film ve müzikal yıldızları gibi Gucci kadrosunda yer alan modellerin de o yıllara has dramatik bir ışıkla siyah beyaz porte fotoğrafları çekilmiş. Gucci ekibinin bu müzikal için atladığı en ufak bir detay dahi yok. Kampanya filmini izlediğinizde ne demek istediğimizi daha iyi anlayacaksınız! Şimdi oynat tuşuna basın, arkanıza yaslanın ve Gucci'nin şov dünyasına, özlenen Hollywood hatıralarına ışınlanın!
Alıntı : Vogue